Verificare programare si indexare site

Deții un website și dorești să îți îmbunătățești poziția în motoarele de căutare? Ai încercat diferite tehnici de optimizare dar nu ai obținut rezultatele dorite? Ai ajuns în locul potrivit!

Cunoaștem că o poziție de top în motoarele de căutare îți poate aduce notorietate, dar și clienți pe termen lung. În urma unui audit SEO, echipa noastră de specialiști îți poate fi alături cu soluții eficiente de optimizare site pentru a obține aceste rezultate.

Un audit SEO constă în evaluarea site-ului tău din punct de vedere al optimizării și programării pentru a stabili care sunt problemele de natură tehnică sau de conținut care pot împiedica indexarea site-ului tău în motoarele de căutare.

 

În continuare vom detalia pașii pe care îi parcurgem pentru realizarea unui audit SEO:

 

1. Analiza tehnică a site-ului

În cadrul acestei etape vom identifica toate erorile de accesibilitate și indexare a site-ului tău, precum și arhitectura acestuia.

Vom analiza toate elementele site-ului, precum:

  • Domeniul și server-ul pe care este găzduit;
  • Validitatea și corectitudinea codului sursă folosit și a tag-urilor HTML;
  • Numărul de pagini indexate versus numărul total de pagini ale site-ului;
  • Valoarea indicelui de popularitate: Page Rank;
  • Prezența elementelor care nu sunt ușor găsite de Google: pop-upuri, bannere Flash, widget-uri laterale, etc;
  • Prioritatea paginilor în Sitemap;
  • Nivelul de acces Google la paginile site-ului prin Sitemap.xml, Robots.txt.

 

2. Analiza on-page

Această etapă constă în evaluarea elementelor de conținut prezente pe fiecare pagină și modul de exploatare a cuvintelor cheie:

  • Meta date: titluri, descrieri, tag-uri;
  • Forma fiecărui URL;
  • Heading-uri: titluri și subtitluri pe fiecare pagină;
  • Analiza textuală și reperarea conținutului duplicat;
  • Optimizarea elementelor media (imagini, video).

 

3.Analiza off-page

Etapa de analiză off-page constă în studierea pozițiilor ocupate în motoarele de căutare și a cuvintelor cheie pe care paginile sunt poziționate, prin:

  • Analiza autorității domeniului, care constă în numărul de link-uri externe provenite din domenii autoritare;
  • Analiza cuvintelor cheie și a anchor textelor pe care sunt trimise link-uri către site.

În urma parcurgerii acestor etape, îți vom furniza un raport complet cu rezultatele și observațiile obținute, precum și sugestii de îmbunătățire a site-ului tău pentru a obține o poziție mai bună în motoarele de căutare.

Vrei sa afli tot ce ai nevoie pentru a fi prezent în primele rezultate din motoarele de cautare?

Cuvinte cheie: ;